مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی کشتی صبر و ناخدا یاحسن

شب پنجم محرم ۱۳۹۷
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

کشتی صبر و ناخدا یاحسن

ذکر جنون عاشقا یاحسن

وقتی که مردونه به میدون میری

فاطمه میگه مرحبا یا حسن

بچه شیر مرتضی دلبر بدرالدجی

ای امام و رهبر پادشاه کربلا

ای خداوند کرم دست لطفت بر سرم

کوری چشم عدو در دلم داری حرم

مولانا حسن مولانا حسن

بارون اشک نوکرت نم نمه

جونم رو پای تو بدم باز کمه

ردم نکن که خیل محتاجتم

تو رو به حق مادرت فاطمه

ضرب تو ضرب المثل

نامت احلی من عسل

مالک ملک دلم فاتح جنگ جمل

عشق پیغمبر حسن

تکیه گاه زینب و شیر جنگ آور حسن

بر لبم ممتد حسن

تا به میدان آمدی دشمنت جا زد حسن

مولانا حسن مولانا حسن

نام علیه ذکر پیغمبرم

خراب جام ساقی کوثرم

تو زندگیم هر موقع خوردم زمین

گفته بگو علی مدد مادرم

مبتلای حیدرم خاک پای حیدرم

پادشاه عالم و من گدای حیدرم

انبیا سرمست تو فاطمه پابست تو

روزی تو دستم روزی ما دست تو

مولانا علی مولانا

با ذکر تو دلم به تاب و تبه

راه هزار سالو میرم یک شبه

هر جا گرفتاری سراغم بیاد

میگم علی یکصد و ده مرتبه

ای شه مطلق علی

صاحب بیرق علی

حق فقط با حیدر و

حجت بر حق علی

ای یل دولدول سوار

صاحب فضل وبلا

دشمنت در معرکه

داد میزد الفرار

عالی اعلی علی

پرچمت بالا علی

حک شده بر سر در جنت حق یا علی

مولانا علی مولانا علی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش